Overslaan naar content

Allround receptionist bij ABS Autoherstel Boekhorst Geldermalsen

Geldermalsen, Utrecht, Nederland€ 2.350 - € 3.500 per maandFrontoffice / Receptie

Functieomschrijving

Ben jij een enthousiaste persoonlijkheid met een afgeronde MBO opleiding? En heb je ervaring als Receptionist? Lees dan verder!

Als Allround Receptionist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je ontvangt de mensen met een kopje koffie, vult samen met hen (indien nodig) de schadeformulieren in, maakt alvast de nodige voorbereidingen voor het dossier en zorgt ervoor dat het dossier is voorzien van alle relevante informatie om de schade verder af te handelen. De bijbehorende administratie, factureren en archiveren maken tevens onderdeel uit van jouw takenpakket.

Kortom, je bent echt een spil in ons web en een uitstekende gastvrouw/gastheer. Jouw doel is dat een schade altijd perfect wordt afgewikkeld, alles om onze klanten weer blij en veilig de weg op te sturen. We zijn innovatief en altijd in beweging.

Wij bieden jou…

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en uitdaging;
  • Een salaris in overeenstemming met functie en leeftijd;
  • Mogelijkheden tot het volgen van cursussen en studies;
  • Een prettige werksfeer.

Solliciteer dan direct en word onderdeel van Boekhorst Autoschade! Boekhorst Autoschade is een familiebedrijf met ruim 75 jaar ervaring in kwalitatief hoogwaardig schadeherstel. Na de oprichting in 1944 in Arnhem groeide het bedrijf snel waardoor er al snel een tweede vestiging opende. In 2006 werd er een andere koers ingezet; Boekhorst nam een aantal schadeherstelbedrijven over en kreeg er meerdere locaties bij. Deze ontwikkeling zorgde ervoor dat er in het midden, noorden en oosten van het land altijd een partner is die dichtbij, toegewijd en ondernemend is.

Vereisten

Heb jij…

  • Een afgeronde MBO opleiding op minimaal niveau 3;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Een proactieve houding;
  • Een klant- en servicegerichte instelling en een representatief voorkomen;
  • Administratieve ervaring, dat is namelijk een pré.

En ben je daarnaast…

  • Beschikbaar voor 32 uur per week (meer of minder is bespreekbaar);
  • Goed in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
  • Resultaatgericht zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen.
  • Flexibel en positief ingesteld;
  • Woonachtig in de regio;
  • Nauwkeurig en secuur.


Pak het moment

Stuur een e-mail met je CV en motivatie naar hr@boekhorst.nl, of neem contact met Brigit Barink op telefoonnummer 088-8802504.

of