Frontoffice medewerker bij ABS Autoherstel Kaspers + Lotte in Amsterdam Zuidoost
- Op locatie
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- Frontoffice / Receptie
Functieomschrijving
Front office medewerker
Kaspers + Lotte Autoherstel Groep
Locatie: ABS Kaspers + Lotte - Amsterdam Zuidoost
Om onze klanten nog beter te woord te kunnen staan zijn wij op zoek naar een nieuwe collega om ons huidig Frontoffice team, bestaand uit een Frontoffice medewerker, drie Schadecalculatoren en een Vestigingsmanager te komen versterken.
Werken bij ABS K+L Autoherstel Groep
De Kaspers + Lotte Autoherstel Groep is al 80 jaar een gerenommeerd autoschadeherstelbedrijf in Amsterdam en omstreken. Met onze drie vestigingen werken we voor leasemaatschappijen en verzekeraars en particuliere klanten. We herstellen iedere week zo’n 140 voertuigen en hebben verschillende merkspecialisaties, waaronder gecertificeerd Tesla hersteller. Duurzaamheid en innovatie vinden we belangrijk: we werken graag met de nieuwste technieken.
Van directie tot plaatwerker en van front office medewerker tot autospuiter, ons team is hecht en er hangt een gemoedelijke sfeer. We zetten ons samen in voor hoge klanttevredenheid door goed werk te leveren. En daar zijn we trots op.
Dit ga je doen
Als front office medewerker werk je in een hecht en dynamisch team bij onze vestiging ABS Kaspers + Lotte in Amsterdam Zuidoost. Van alle formaten leaseauto’s tot de allernieuwste waterstofauto’s, in onze werkplaats zie je alle autoschades voorbij komen.
Dit kun je van ons verwachten
Als front office medewerker begin je met een bepaald contract voor 12 maanden voor 40 uur per week (evt. parttime mogelijk):
- Salarisindicatie op aanvraag
- Een reiskostenvergoeding (bij een woon-werkverkeer afstand van meer dan 10 km)
- Gratis parkeren voor de deur
- Een goede pensioenregeling en vakantiegeld
- De mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen
Vereisten
Je neemt het volgende mee:
- Een flexibele instelling waarbij je de klant centraal stelt
- Je bent sales-gericht, waarbij proactief meewerken aan de planning en afhandeling van klanten van belang is
- Goede sociale en communicatieve vaardigheden
- Je werkt nauwkeurig en houdt goed overzicht
- MBO+ denk- en werkniveau
- Ervaring met Microsoft Office, Teams en Word is een pre
- Ervaring in een soortgelijke functie en/of Automotive sector is een pre
- Je woont binnen 20 km van Amsterdam
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, geschreven en gesproken
Kom je bij ons werken?
Stuur je CV naar esther.rama@abskaspersenlotte.nl Hoofd Centrale administratie & HR.
Heb je nog vragen? Die kun je ook aan Esther stellen. We zien je sollicitatie graag tegemoet. We sturen je binnen 2 weken antwoord en als de interesse wederzijds is, nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.
We hopen je snel te mogen verwelkomen!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!