Overslaan naar content

Frontoffice medewerker bij ABS Autoherstel Kaspers + Lotte in Amsterdam Zuidoost

Amsterdam, Noord-Holland, NederlandFrontoffice / Receptie

Functieomschrijving

Front office medewerker

Kaspers + Lotte Autoherstel Groep

Locatie: ABS Kaspers + Lotte - Amsterdam Zuidoost


Om onze klanten nog beter te woord te kunnen staan zijn wij op zoek naar een nieuwe collega om ons huidig Frontoffice team, bestaand uit een Frontoffice medewerker, drie Schadecalculatoren en een Vestigingsmanager te komen versterken.


Werken bij ABS K+L Autoherstel Groep

De Kaspers + Lotte Autoherstel Groep is al 80 jaar een gerenommeerd autoschadeherstelbedrijf in Amsterdam en omstreken. Met onze drie vestigingen werken we voor leasemaatschappijen en verzekeraars en particuliere klanten. We herstellen iedere week zo’n 140 voertuigen en hebben verschillende merkspecialisaties, waaronder gecertificeerd Tesla hersteller. Duurzaamheid en innovatie vinden we belangrijk: we werken graag met de nieuwste technieken.


Van directie tot plaatwerker en van front office medewerker tot autospuiter, ons team is hecht en er hangt een gemoedelijke sfeer. We zetten ons samen in voor hoge klanttevredenheid door goed werk te leveren. En daar zijn we trots op.


Dit ga je doen

Als front office medewerker werk je in een hecht en dynamisch team bij onze vestiging ABS Kaspers + Lotte in Amsterdam Zuidoost. Van alle formaten leaseauto’s tot de allernieuwste waterstofauto’s, in onze werkplaats zie je alle autoschades voorbij komen.


Je taken bestaan uit

  • Zorgen voor een goede eerste indruk en een hartelijk welkom voor onze klanten
  • Correct te woord staan van onze klanten (face-to-face en telefonisch) als ze vragen hebben over het herstel van hun voertuig
  • Nabellen van aanmeldingen van potentiële klanten en, in overleg met je collega’s, zorgen voor een passende planning van het voertuig van je klant
  • Administratief werk: o.a. openstaande (verkoop)facturen nabellen, bekeuringen versturen en nabellen en inkoopfacturen boeken


Dit kun je van ons verwachten

Als front office medewerker begin je met een bepaald contract voor 12 maanden voor 40 uur per week (evt. parttime mogelijk):

  • Salarisindicatie op aanvraag
  • Een reiskostenvergoeding (bij een woon-werkverkeer afstand van meer dan 10 km)
  • Gratis parkeren voor de deur
  • Een goede pensioenregeling en vakantiegeld
  • De mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen

Vereisten

Je neemt het volgende mee:

  • Een flexibele instelling waarbij je de klant centraal stelt
  • Je bent sales-gericht, waarbij proactief meewerken aan de planning en afhandeling van klanten van belang is
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Je werkt nauwkeurig en houdt goed overzicht
  • MBO+ denk- en werkniveau
  • Ervaring met Microsoft Office, Teams en Word is een pre
  • Ervaring in een soortgelijke functie en/of Automotive sector is een pre
  • Je woont binnen 20 km van Amsterdam
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, geschreven en gesproken


Kom je bij ons werken?

Stuur je CV naar esther.rama@abskaspersenlotte.nl Hoofd Centrale administratie & HR.

Heb je nog vragen? Die kun je ook aan Esther stellen. We zien je sollicitatie graag tegemoet. We sturen je binnen 2 weken antwoord en als de interesse wederzijds is, nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.

We hopen je snel te mogen verwelkomen!

of